SAN – Papildinātās Realitātes Platforma

Sadarbībā ar mākslinieku Gintu Gabrānu mēs izstrādājām revolucionāru papildinātās realitātes (AR) platformu SAN, kas ļauj radīt un izvietot digitālos objektus planetārā mērogā.  Mūsu izstrādātā GPS bāzētā sistēma ļauj veidot AR objektus, kas precīzi iekļaujas reālajā telpā ar 1:1 mēroga attiecību. Lietotne ļauj skatītājiem pārvietoties pa reālo telpu, vienlaikus izpētot digitālos objektus to dabiskajā mērogā. Platformas […]

Multimediju lietotne Rīgas Stradiņa universitātes Anatomijas muzejam

Esam izstrādājuši multimediju mobilo lietotni Rīgas Stradiņa universitātes Anatomijas muzejam, kas piedāvā apmeklētājiem jaunu veidu, kā detalizēti izpētīt 20 unikālus eksponātus. Skenējot QR kodu pie īpaši izceltajiem eksponātiem, lietotāji var piekļūt 3D modeļu apskatei, vēsturiskai informācijai, anatomiskiem skaidrojumiem un ekspertu komentāriem. Lietotne padziļina muzeja pieredzi, ļaujot izzināt cilvēka ķermeņa daudzveidību, tā normālās un patoloģiskās variācijas, […]

Papildinātās realitātes lietotne “Logic Cards”

Sadarbībā ar Brain Games esam izstrādājuši papildinātās realitātes (AR) mobilo lietotni “Logic Cards”, kas piedāvā jaunu un interaktīvu pieeju loģisko uzdevumu risināšanai. Lietotne darbojas tikai kopā ar īpašām kārtīm, kas satur dažādus uzdevumus un izaicinājumus. Izmantojot viedierīces kameru, spēlētāji var noskenēt kārtis un redzēt uzdevumu risinājumu animētā AR vidē. Šis tehnoloģiskais risinājums ne tikai papildina […]

Latvijas paviljona mobilā lietotne Expo 2020 Dubaijā

Expo 2020 Dubaijā bija pasaules mēroga inovāciju un kultūras platforma, kurā Latvija piedalījās ar savu paviljonu, izceļot valsts radošumu, tehnoloģijas un ilgtspējīgos risinājumus. Mūsu izstrādātā mobilā lietotne kļuva par neatņemamu paviljona sastāvdaļu, piedāvājot digitālu ceļvedi apmeklētājiem un interaktīvu pieredzi. Lietotne nodrošināja reāllaika informāciju par paviljona saturu, pasākumiem un izstādēm, kā arī ļāva apmeklētājiem mijiedarboties ar […]

Interaktīvā lietotne “Cēsu muzeja pastaigas”

Cēsis ir pilsēta ar bagātu vēsturi, un mūsu izstrādātā lietotne “Cēsu muzeja pastaigas” piedāvā pilnīgi jaunu veidu, kā to izzināt. Šī interaktīvā mobilā aplikācija, kas tapusi sadarbībā ar Cēsu Vēstures un mākslas muzeju, papildinātās realitātes (AR) tehnoloģiju un spēles elementu palīdzību ļauj apmeklētājiem atklāt nezināmus stāstus par Cēsu vecpilsētas namiem, ielām un vēsturiskiem notikumiem. Lietotne […]

Interaktīvais zaļais ekrāns izstādei “Zaļš un vēl zaļāks”

Latvijas Nacionālajā mākslas muzejā norisinājās izstāde “Zaļš un vēl zaļāks”, kas pievērsās dabas un ilgtspējīgas domāšanas tēmai mākslā. Lai apmeklētājiem sniegtu vēl aizraujošāku un interaktīvāku pieredzi, mēs izstrādājām zaļo ekrānu (green screen), kas ļāva ikvienam kļūt par daļu no izstādes. Izmantojot šo tehnoloģiju, apmeklētāji varēja virtuāli iejusties dažādās mākslas un dabas ainās, piedzīvojot unikālas vizuālās […]

Virtuālā pieredze “Liktens gāte” Likteņdārzā

Likteņdārzs ir vieta, kur pagātne satiekas ar tagadni, un mūsu izstrādātā aplikācija “Liktens gāte” ļauj šo saikni izdzīvot digitāli. Tā ir virtuāls stāsts par cilvēku likteņiem, kas atklājas caur 12 pieturvietām, katrai atspoguļojot nozīmīgus 20. gadsimta Latvijas vēstures notikumus un to ietekmi uz konkrētu cilvēku dzīvi. Lietotāji, izmantojot mobilo aplikāciju, var atklāt personīgos stāstus, vēsturiskos […]

Interaktīvie risinājumi Latvijas Valsts Ceļu muzejā

Latvijā pirmais asfaltētais ceļš tika izbūvēts 1925. gadā, savienojot Rīgu ar Jūrmalu. Šis vēsturiskais ceļš iezīmēja jaunu ēru transporta attīstībā un vēlāk kļuva par pamatu valsts autoceļu tīkla modernizācijai. Latvijas Valsts Ceļu muzejs ir unikāla vieta, kur apmeklētāji var iepazīt ceļu būves vēsturi, tehnoloģijas un to nozīmi civilizācijas attīstībā. Muzejs atrodas Šlokenbekas muižā, kas ir […]

Interaktīvās spēles Rīgas Zoodārza izglītības centrā “Zinarium”

Esam Rīgas Nacionālā Zooloģiskā dārza vides un izglītības centra “Zinarium” divu interaktīvo ekrānu spēļu autori. Mūsu radītās spēles aicina apmeklētājus iejusties ekosistēmu pārvaldnieku lomā, eksperimentēt ar vides apstākļiem un izzināt dzīvnieku savstarpējās attiecības. Spēlē “Ekosistēmas administrators” apmeklētāji iegūst iespēju kontrolēt dabas procesus tuksnesī, ietekmējot dzīvnieku uzvedību un pielāgošanos apkārtējās vides izmaiņām. Spēlētājs var mainīt temperatūru, […]

Digitālie risinājumi Rīgas Motormuzeja jaunajai ekspozīcijai

Mums bija iespēja izveidot aizraujošus digitālos risinājumus divām Rīgas Motormuzeja jaunās ekspozīcijas daļām. Pirmajā sadaļā esam izstrādājuši digitālu zināšanu pārbaudes testu, kas apmeklētājiem ļauj izvērtēt savu izpratni par propagandas elementiem un to ietekmi. Šis tests papildina vēsturisko notikumu izpēti un veicina dziļāku izpratni par informācijas nozīmi sabiedrībā. Kulta auto ekspozīcijas sadaļā mēs izveidojām imersīvu digitālo […]